سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

takmob


Advanced Uninstaller Pro نرم افزار قدرتمند در زمینه حذف برنامه های غیر ضروری داخل رایانه می باشد. برخی از برنامه ها حتی با حذف کردن؛ اثراتی از خود در ریجستری و هارد باقی می گذارند، اگر می خواهید این دسته نرم افزارها به صورت کامل حذف شوند استفاده از نرم افزار Advanced Uninstaller Pro می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این نرم افزار همچنین قابلیت مدیریت فونت های نصب شده و قابلیت حذف تولبارهای نصب شده بر روی اینترنت اکسپلورر را دارا می باشد.

            



[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:49 ] [ سعیدبالاوندی ]

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v11.3.300.265 برای ویندوز

takmob


حتما تا به حال با فایل های فلش که فرمت آنها SWF می باشد رو به روی شده اید. این فایل ها را می توان با نرم افزارهایی که برای این کار تعبیه شده اند باز کرد. یکی از ساده ترین، بهترین و در عین حال کم حجم ترین نرم افزار ها در این زمینه برنامه قدرتمند شرکت Adobe یعنی Flash Player می باشد.

[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 17:3 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

نرم افزار Photo Calendar Maker نرم افزاری است بسیار قدرتمند که توسط شرکت AMS Software ارائه شده است. این نرم افزار قدرتمند برای ساخت تقویم های تصویری سالانه و ماهانه می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن تقویم های حرفه ای شیک و زیبا با عکس مورد نظر خود را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه ی ایجاد صدها تقویم متنوع در سبک های بسیاری مختلف از جمله کلاسیک، مدرن، استاندارد، عاشقانه و تجاری و... را می دهد. این نرم افزار شامل بسته ی Templateهای است که توسط طراحان حرفه ای طراحی شده است و همچنین به شما اجازه می دهد تا به دلخواه هر عنصری از تقویم از جمله عنوان، فونت ها،‌پس زمینه و تعطیلات و ... را سفارشی نمایید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تقویم هایمنحصر به فرد و بی مانندی را در قالب های مختلف از تقویم های جیبی گرفته تا تقویم های دیواری را ایجاد کنید دارا بودن ویژگی های غنی، این برنامه را برنامه ای برای ایجاد تقویم های بسیار شیک و حرفه ای برای کاربران تازه کارها و حتی حرفه ای ها تبدیل کرده است.
 

 


 

[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:13 ] [ سعیدبالاوندی ]

 


 
نرم افزار Icon Lover ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت، ویرایش، ساخت و ذخیره آیکون ها و مکان نماها می باشد.توسط این نرم افزار می توانید به راحتی آیکون های برنامه‌های گوناگون را خارج کنید و یا آیکون ها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم‌افزار می توانید تمام نیازهای خود را در رابطه با آیکون ها برطرف نمایید. شما می توانید در یک پنجره به ویرایش بپردازید و در پنجره ی دیگر از مرورگر استفاده کنید. نقل و انتقالات هم در این نرم افزار به آسانی صورت می پذیرد. بر روی آیکون ها کلیک کنید و آیکون مورد نظر را انتخاب کنید. آیکون ها از منابع مختلف از جمله مجموعه تصاویر لینک های اینترنتی و برنامه های اجرایی قابل استخراج هستند فقط کافی است بر روی پنجره این نرم افزار کلیک نمایید و همچنین به سادگی آنرا کشیده و در محل مورد نظر قرار دهید و فایل ها را مستقیم از اینترنت به صفحه ی مورد نظر انتقال بدهید. این نرم افزار از فرمت های ICO ،BMP ،JPEG ،ANI ،CUR ،GIF ،PNG ،TGA ،WMF ،WBMP ،XPM ،XBM پشتیبانی می نماید.
 

 

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Icon Lover 5.16: 
- مدیریت آیکون ها، لیست تصاویر، مکان نماهای انیمیشن و استاتیک
- قابلیت ساخت و ویرایش آیکون
- پشتیبانی از آیکون های ویندوز ویستا
- ساخت و ویرایش آیکون ها در سایزهای دلخواه و استاندارد
- ساخت تصاویر چند لایه ای
- اصلاح تصاویر با اعمال سایه، روشنایی، چرخش، رنگ آمیزی و ...
- پشتیبانی از فرمت های ICO ،BMP ،JPEG ،ANI ،CUR ،GIF ،PNG ،TGA ،WMF ،WBMP ،XPM ،XBM
- پشتیبانی از فرمت های نرم افزار فتوشاپ
- جستجوی آیکون ها در فولدرها
- تبدیل یا کاربرد افکت ها برای چندین آیکون
- سفارشی کردن دسکتاپ و آیکون فولدرها
- و ...

 

[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:12 ] [ سعیدبالاوندی ]

 


نرم افزار Easy Duplicate File Finder 3.1.1.26 كل سيستم شما را اسكن كرده و فايلهاي مختلف مثل فيلم عكس موزيك نوشته و تكس و خلاصه هر فايلي را كه بيشتر از يك عدد از ان در سيستم شما موجود است يا همانDuplicate files را ليست كرده و به شما نشان ميدهد.
آنگاه شما ميتوانيد بر حصب نظر خود اين فايلها را مديريت كنيد.اگر گشتي در كامپيوتر خود بزنيد خواهيد ديد كه واقعا شايد بيش از نيمي از فضاي هارد ديسك كامپيوتر شما بخاطر فايل هاي تكراري و دوبليكيت اشغال شده.
فايلهاييكه شايد مثلا يكي از انها سالم و چند عدد ديگر از همان فايل ناقص و خراب است اگر چنين باشد در هنگام استفاده از اين فايل ممكن است همان فايل خراب در دسترس شما باشد و نتوانيد استفاده كنيد.
شما مطمئن باشيد تا فايلهاي تكراري و زائد را از سيستم خود حذف نكنيدسرعت سيستم و index فايلهاي شما بالا نميرود پس حتما لازم است تا اينكار را هر چه سريعتر انجام دهيد.

 

 

 


تواناييهاي كليدي نرم افزار Easy Duplicate Finder به شرح زير است :
1- جستجوبراي يافتن فايلهاي تكراري با نام و محتواي يكسان از لحاظ حجم محتويو نام
كه اين كار بصورت تجزيه فايلها بصورت بايت به بايت انجام ميشود و مجتوي فايلها شناسايي ميشود.
2-جستجو براي يافتن موزيكهاي تكراري و Duplicate music
اين عمل نيز بر حسب Song Title, Artist, Album, و مشخصات ديگر يك موزيك شناسايي ميشود.
3-جستجو در external devices مثل MP3 players, USB drives, Digital Cameras
براي يافتن فايلهاي دوگان و دوبليكيت و مديريت انها
4-ايجاد ايمني هر چه بيشتر براي فايلهاي سيستم به اين صورت كه قابليت برگدان فايلهاي حذف شده موجود است و همچنين تعدادي از فايلهاي Duplicate كه اضافه تشخيص داده شده اند فقط تغيير نام و يا rename ميشوند و حذف نميگردند.
5-Duplicate File Management - remove only unnecessary duplicates
به اين معني كه فقط فايلهايي كه صد در صد اضافه و خراب تشخيص داده ميشوند حذف خواهند شد.
6-Duplicates Report Export:گزارش كامل از عمليات گشت و جستجوي فايلهاي Duplicate files.
نرم افزار ميتواند گزارش را با فرمت text or excel براي شما آماده نمايد.
7-Full Unicode Support: سازگاري با تمامي فرمتهاي unicode از قبيل فارسي ايراني چيني عربي روسي و زبانهاي ديگر كه در محتوي فايلها موجود است.


 

 

[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:10 ] [ سعیدبالاوندی ]

 تک موب

حتما تا به حال فایل هایی را دانلود کرده اید که هنگام اکسترکت کردن آنها با پیغام های خطا روبه رو شده باشید. در اکثر مواقع نیز شما باید فایل مربوطه را دوباره دانلود کنید تا دیگر آن فایل مشکلی نداشته باشد که طبعا این کار بسیار دشوار و وقت گیر است.برنامه ای در سایت تک موب برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن قادر خواهید بود فایل های فشرده دانلود شده معیوب را مورد تعمیر قرار دهید.Remo Reapier Zip نام نرم افزاری قدرتمند است که به سادگی هرچه تمام وفقط با دو کلیک می تواند این دسته از فایل ها برایتان اسکن و مورد تعمیر قرار دهد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار کاربردی را از سایت تک موب دانلود کنید.

 

                   



[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:55 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

حذف کامل نرم افزار های بدون استفاده با Advanced Uninstaller PRO 11.12